2021 표어 "말씀으로 회복되는 교회"(디모데후서 3:14)

[선교소식] 멕시코 라파엘 목사 선교소식

사랑하는 형제 여러분, 우리는 주 예수의 이름으로 당신을 맞이합니다. 저희 멕시코 선교지도 어려운 시기를 맞고 있습니다. 그리고 이 어려운 시기에 하나님께 자비를 구하며 기도하고 있습니다. 우리는 하나님이 모든 세계뿐 아니라 지역적으로 모든 상황을 통제하고 있다고 굳게 믿고 있습니다. 우리는 하나님의 계획이 완전하다고 믿습니다. 하나님은 이 상황을 통하여 하나님의 주권을 행하실 줄 믿습니다. 우리는 집에서 작은기도 모임을하고 있으며 하나님의 손길을 볼 수있었습니다. 우리는 당신이 그에게 희망을 유지하도록 격려하고 싶습니다. 우리는 당신을 사랑하고 모든 지원에 감사드립니다.
 멕시코에서 라파엘 목사 드림

Blessings dear brothers, we greet you in the name of our Lord Jesus.
We want to tell you that in the midst of this difficult time, we are also with you praying, asking God for mercy. We firmly believe that God is in control over all situations, global as well as local.
We believe that God’s plans are perfect; He is using this situation to do his perfect will. We are doing small prayer groups at home and we have been able to see the hands of God.
We want to encourage  you to keep your hopes on him.

We love you and appreciate all your support.

0 Comments

Add a Comment

이메일은 공개되지 않습니다. 필수 입력창은 * 로 표시되어 있습니다